Enkelt

[Foto: Hemmakatten]
 
Ett enkelt vitt keramikfat under glasflaskorna med olja, vinäger och kryddor. Det ramar faktiskt in på ett trevligt sätt och håller kladdet koncentrerat... Detta fat är en blivande present men jag var tvungen att testa idén direkt när jag kom hem. Kunde inte hålla mig då jag hade en bild av att det skulle bli bra, och det blev det om jag får säga det själv. Jag kommer genast inhandla ett fat till mig själv också. Passar på nu när det är halva priset på Cervera. Den stora brickan i bakgrunden kommer från Spira.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken smart idé! Jag har ett fat som skulle passa till mina olika flaskor. Ska fixa till det idag:)
Tack för tipset!

Ha en skön lördag!

2013-08-24 @ 10:13:12
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0