I köket


[Foto: Madeleine Söder, Sköna hem]
 
Jag drömmer om att någon gång ha ett riktigt stort kök, med öppna hyllor för alla mina teburkar och fina muggar. Tills dess nöjer jag mig med att titta i andras kök, både i verkligheten och i magasin och att inspireras av butikernas utbud. Det här lantköket från Sköna hem tilltalar mig. Visst ser det hemtrevligt ut när kopparna hänger på krokar så där. Hur det blir med damm är väl en annan femma, men det glömmer vi nu tycker jag... ;)
 
Nedan kommer fler inspirationsbilder när det gäller kök. Mönstrade tapeter bakom glasskiva ovanför diskbänken är en annan inredningsdröm.
 

[Foto: Urval från Skönahem.com]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Helena

Ett stort kök med plats för många att umgås i och laga mat är också en dröm för mig. Men jag skippar hyllorna för jag kommer bara att stå diska för att ingen ska få dammiga glas eller muggar...hehe.

2012-09-11 @ 22:33:50
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0