Fina detaljer



[Foto: Hemmakatten]
 
En fin höstdukning visas bland annat upp just nu i butiken Casa Linné. Det är alltid lika trevligt att gå in här och titta på de lantligt romantiska detaljerna i glas, metall, mörkt trä eller vitt och svart. Jag gillar deras porslin, läckra ljuslyktor och vaser. Hela sortimentet kommer i stort sett från PB Home. Det finns mycket att välja på och hade prisklassen varit en aning lägre hade jag haft fler möbler och ting från Casa Linné hemma hos mig. Men ett fynd gjorde jag. En snygg plåthink till reapris, antingen för att plantera blommor eller förvara prylar i.
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0