Belysning

[Foto: Hemmakatten]
 
Torsdagstemat hos Fabriken den här veckan är belysning. Jag återanvänder några bilder från förra september för att jag gillar dem så mycket. Både vad gäller färgerna i de fantastiska blommorna men också för ljuset. Jag har många armaturer i min lägenhet. Jag räknar till 10 olika lampor i bara vardagsrummet men då täcker det också in allt; från punkt- och takbelysning till mys- och stämningsbelysning. Men inget slår väl levande ljus som stämningsskapare. I köket som bilderna är ifrån är jag mycket nöjd med min italienska taklampa från Kartell i plexglas som skymtar längst upp. En ljusbricka brukar jag för det mesta ha på köksbordet vilket är ett fint komplement. Så här på hösten tänder jag extra mycket levande ljus och låter alla mina lampor lysa då jag saknar sommarljuset!


[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten! 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Gud så mysigt det ser ut! Blommorna är jättefina:) Det är det bästa med hösten att det är så mysigt med att tända ljus igen.

Tack för du sa till att bloggen krånglar. Jag skrev till support och frågade vad som är fel och hoppas på ett snabbt svar från dem.

Önskar dig en jättefin helg! Kram

2012-09-28 @ 16:33:54
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0