Lykta

[Foto: Hemmakatten]
 
När jag ändå tvättade fönster, rensade bland blommor och gjorde rent fönsterbrädor passade jag på att ändra om lite. En ljuslykta har fått en mer framskjuten plats samt en murgröna får göra den sällskap i vardagsrumsfönstret. Jag gillar den här lyktan. Den är maffig och kommer att lysa upp mörka höstkvällar. Inköpt hos Marias Konsthantverk & presenter i Karlskrona. Jag kan längta efter ett besök i denna butik. Nästa gång jag åker till Blekinge är det dags. Hoppas att du får en bra start på veckan denna soliga septembermåndag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0