Mysigt

[Foto: Hemmakatten]
 
En av mina favoritbutiker alla kategorier vad gäller inredning i Göteborg är Grandma´s. Var där en sväng i helgen och kikade, mest för att hitta present till en kompis som fyllt år men också för att få inspiration och titta på de vackra dukningar och skyltningar de gör. Här finns kända märken som Lexington, Himla, Bruka design, GreenGate, Mateus, GANT Home, Rice, Gerbera mm! En fröjd för ögat helt klart med ett besök i den här trevliga butiken. Och vid kassan finns min smyckesfavorit Edblad. Läckra halsband och örhängen som talade till mig. Snart är det nog något av objekten som övertalar mig att få följa med hem. Känns så i alla fall! :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten! 

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul det är att strosa runt i butiker med en massa fina prylar. Byrån ser väldigt mysig ut:)
Hoppas du haft en fin helg! Kram

2012-10-28 @ 21:48:28
URL: http://helenassota.se
Postat av: Frida

Åh vad mysigt det såg ut, fina foton :)

2012-10-28 @ 22:23:22
URL: http://fridasofia.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0