Loppisfynd

[Foto: Hemmakatten]
 
Mitt senaste fynd är den lilla glasvasen i ljust färgat orange. Tilltalades mest av formen men nyansen är varm och fin. Blir perfekt till en hyacint i jul och säkert någon annan blomma innnan dess. Den mörbruna glasburken är även den ett fynd, båda från Myrorna men vid olika tillfällen. Den vackra karaffen är ett arvegods. Det är roligt att plocka fram saker ur förrådsgömmorna och sätta ihop på nytt sätt.
 
Hoppas att du får en fin fredagkväll. Själv förväntar jag mig på skrattfest med Özz Nujen. Vi hörs!
 

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vasen känns riktigt rätt såhär i hösttider! Kul när man kan göra fina loppisfynd:)
Ha en go lördagskväll! kram

2012-10-06 @ 19:49:28
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0