Fyndchanser

[Foto: Hemmakatten]
 
Åhléns finns det just nu chans att fynda textilier från Mairo och Spira till 20% rabatt. I alla fall här i Göteborg. Jag tror att det bara gäller till imorgon den 23/10 så man måste slå till direkt om man är sugen. Mairos mönster Mademoiselle är det svårt att tröttna på och attityden blir lite tuffare i svart/vitt. Jag har den tidigare i beige/vitt. Jag tyckte mycket om det mönstrade kuddfodralet på ljusturkos botten (nedan). Passar fint till många olika färger och hade varit snyggt bland de andra kuddarna på sängen.
 
Det blev inga inköp alls för mig i helgen, men det var lika kul att fönstershoppa/titta. (Jo förresten, servetter men det räknas väl knappt?!) Tänkte späda på begäret lite till med att se filmen En shopaholics bekännelser som visas kl 21.00 i Kanal 9 ikväll. Där blir det också shoppingfrossa. Genom tv-rutan!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0