Collection Of Style

[Foto: Hemmakatten]
 
Butiken COS - Collection of Style - slog upp portarna i Göteborg förra helgen och igår tog vi en tur för att verkligen se vad det hela handlar om. COS ingår i H&M koncernen och är deras "design-linje". Lite dyrare, lite bättre kvalitet, lite mer noggrannt urvalt. Mitt intryck under titten är att det är ganska avskalat, få detaljer, rena linjer och sobra färger. Mycket fokus på snygga basplagg helt enkelt och mycket svart, mörkblått och grått. Och så en del välbehövliga färgklickar såsom mörkgröna snygga t-shirts eller ljunglila stickade toppar. Det jag gillade mest var bastopparna; enfärgade t-shirts i mjukt material. Antingen helt rena eller med en liten bröstficka. Men det som är allra snyggast är handväskorna och plånböckerna. Här finns det fyndchanser bland skinnaccessoarerna. Nåväl, inga inköp för min del men en trevlig titt och nu vet jag vad COS har att erbjuda. Det blir fler besök framöver.
 

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Köpte du dig något fint?

2012-10-08 @ 22:31:23
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0