Start

[Foto: Hemmakatten]
 
En god frukost är alltid en bra start på dagen. Morgontidning och Melodikrysset på radion. Och kanske en liten lur till. Senare idag blir det en tur på stan vilket ska bli mycket trevligt. Ikväll väntar bio, filmatiseringen av Hypnotisören i Lasse Hallströms tappning. Boken är väldigt spännande så jag hoppas att Hallström har förvaltat materialet väl. Hoppas att du får en fin lördag!
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Önskar dig en fin lördag också! Vad kul att gå på bio. Hoppas den lever upp till förväntningarna:)

Jag startade dagen med frukost framför Nyhetsmorgon. Skönt och avslappnande! Kram

2012-11-10 @ 11:42:59
URL: http://helenassota.se
Postat av: Cissi

Jag tyckte boken var riktigt läskig men är ändå sugen på att se filmen, om jag törs... ;)
Vad tyckte du om filmen?

2012-11-12 @ 15:23:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0