På gång

[Foto: Hemmakatten]
 
För ett tag sedan var jag på Myrorna. Jag går ofta dit för att titta och leta efter fynd. Fyndjakten slutade väl denna gång och jag hittade tre små glaskrukor till väldigt bra pris. Perfekt till adventsplanteringarna tänkte jag, om inte till mig själv så för att ge bort. Så nu är det på gång. Hyacinter inköpta och vaserna diskade. Bara lite mossa och dekorationer som fattas. Kanske återkommer med resultatet.
 
Hoppas att du får en fin fredag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Fina fynd du har gjort! Imorgon ska vi ta en tur till olika second-hand affärer. Jag hoppas vi också hittar något fräscht:)

Tack! Bröden lät jag jäsa i ca 20 minuter medan ugnen blev varm.

Ha en skön helg! Kram

2012-11-30 @ 23:13:31
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0