Lördag

[Foto: Hemmakatten]
 
Skönt med lördag och helg! Jag njuter av min ledighet och helgens fina tulpanbuketten i lila toner. Sitter just nu med en kopp te och lyssnar på Melodikrysset och surfar runt på nätet. Idag vill jag tipsa om att Erikshjälpen på Fältspatsgatan 6 i Göteborg har ett litet jippo; modevisning med second-hand kläder, skor och andra accessoarer. Och så finns ju chans så klart att fynda bland möbler, husgeråd, leksaker, textilier och inte minst alla böcker. Jag tänkte ta mig en tur dit idag. Modevisningen börjar kl 13.00 om du vill se den och butiken har öppet mellan 11-15! Åker du kollektivt heter hållplatsen Fältspatsgatan, lätt att komma ihåg.
 
Ses vi på Erikshjälpen idag?
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Luìza Lolita

hihi :), va nice, jag bor i Sala. Är det kul att bor i Göteborg?

2012-11-24 @ 15:10:18
URL: http://luizalolita.blo.gg/
Postat av: Helena

Hade jag bott lite närmre så hade vi setts idag! Jag tycker det lät som en rolig grej med modevisning av second hand-kläder. Hoppas det var trevligt:)

2012-11-24 @ 22:59:07
URL: http://helenassota.se
Postat av: S

Men åh så mysigt! :) Vilken toppensöndag.

Svar: Haha ja vi får väl se. Som tur är så är det inte permanent hem vi ska ha utan under träningen i februari - mars. Men det är ändå en och en halv månad så jag undviker gärna stora firrar på väggen. Det är groteskt :P

2012-11-25 @ 15:39:08
URL: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0