Juligt

[Foto: Hemmakatten]
 
Nu är det jul igen. I alla fall i flera butikers skyltfönster, som i dessa hos Cervera. Är det bara som jag inbillar mig eller har butikerna tagit fram julsakerna tidigare i år? Det ska så klart bli mysigt att ta fram alla adventsljusstakar så småningom. De lyser upp och sprider trevlig stämning. Likaså hyacinter och andra blomsterplanteringar. Men glöggen och tomtarna får vänta så länge som möjligt. Och det är ju trots allt fyra veckor kvar till första advent...
 
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag tycker det blir tidigare och tidigare varje år, tom så man nästan hinner tröttna när väl julen är här...

2012-11-02 @ 14:46:35
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0