Uppladdning


[Foto: Hemmakatten]

Det laddas för folkfest i Göteborg idag. Över 60 000 anmälda för att springa 2.1 mil i Göteborgsvarvet. Det kommer myllra av människor i stan i dag. Själv tänker jag ta det piano, kanske titta på löparna, men framför allt ta mig en egen träningsrunda fast på cykeln istället. Därför har jag laddat upp med en god frukost så att jag ska orka hela vägen. Men det är ju faktiskt jag själv som sätter nivån för hur långt och hur snabbt. Jag hejar i alla fall på att de tappra som ska springa idag. Och njuter av att själv stå vid sidan om. Detta år i alla fall...

Vacker blåmönstrad keramikmugg av Jill Johansson, fat från Myrorna och servett IKEA.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Leverpastej och smörgåsgurka, OJ vilket sug jag fick nu!

2012-05-12 @ 12:48:09
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0