Sköna maj




[Foto: Hemmakatten]

Kunde inte låta bli att under min promenad genom staden idag stanna till och fotografera detta vackra körsbärsträd. Rosa söta blommor - ja mer behövs inte för att jag ska tycka att hela staden får ett vackert försomrigt skimmer.

Vilken fin söndag väderleksmässigt sett. Något kyliga vindar men skönt i solen så jag har tillbringat många timmar utomhus. Först inomhusfix och sedan en välförtjänt god fika med tonfiskbaguette i trädgården. Det var behagligt att bara ta det lugnt och få vila de något ömma benen. Gårdagens 3-milsrunda på cykel känns. På ett bra sätt.

Hoppas att du har haft en skön söndag. Snart blir det soffmys med en bra kriminalserie på tv: Kommissarie Banks i kanal 8. Jag missade när serien sändes i SVT för ett tag sedan och blev väldigt glad när jag såg den i dagens tv-tablå. Start kl 20.00 ikväll. Missa inte!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

So amazing! Det är knappt jag kan slita mig från bilderna på körsbärsblommorna:) Här är det också soffmys efter en trevlig helg i Jönköping. Kram:)

2012-05-13 @ 20:52:00
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0