Sett på stan



[Foto: Hemmakatten]

Eftermiddagen tillbringades på stan med en god vän och det blev både second-hand fynd på Myrorna samt rask promenad i den friska och soliga luften. En tur till Åhléns hanns också med och avslutningsvis en smaskig fika på Ahlströms konditori innan det var dags att bege sig hemåt för att titta på landskampen i fotboll mellan Sverige-Island. Matchen spelades i Göteborg och jag funderade ett tag på att se den live när det ändå är så nära men då jag tittade på den öppna träningen igår på Gamla Ullevi och fick njuta av våra svenska proffs livs levande på plan kände jag mig tillräckligt nöjd. Nu har jag sett Zlatan trixa med bollen "på riktigt" och synat Olof Mellbers mycket klädsamma skäggstubb på närmare håll. Förresten, tillräckligt nöjd är väl inte en helt korrekt beskrivning av känslan över det sistnämnda. Snarare helnöjd! :)



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Så många fina detaljer!

2012-05-31 @ 02:29:29
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sofia

Himla söt kofta!

2012-06-03 @ 12:08:39
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0