Middagsmys


[Foto: Hemmakatten]

Gårdagens eftermiddag och kväll blev riktigt bra. Först landa en stund efter jobbet och sitta en stund på balkongen i solen med ett glas kylt vitt vin. Knapra på lite chips och känna fredagsstämningen infinna sig. Sedan en god och lätt middag på grekisk sallad, entrecôte och tzatziki. Semifinalen i Let´s dance och favoriten Anton Hysén vidare till final. Fin kväll alltså :). Idag lyser solen lika hett så det blir en tur till havet. Och ikväll laddar vi för Loreen. Eller? Jag håller i alla fall alla tummar jag har för att hon ska vinna. Tycker hennes bidrag och framträdande är överlägset bäst. Men jag är väl en smula partisk...



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller helt klart på Loreen. Hon är bäst!:)

Spännande och se hur det går ikväll.

Nu ska jag packa ihop picknick korgen och så drar vi till Öland över helgen.



Ha en go helg du också! Imorgon ska det ju bli kanonväder:)

2012-05-26 @ 12:01:05
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Karin

Åh vad gott och fräscht!

2012-05-26 @ 13:03:47
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0