Kuddfrossa


[Foto: Hemmakatten]

Jag har tagit i rejält i antalet kuddar på min säng. Jag gillar när det är mycket, och många olika varianter. Accentfärgen i sovrummet är rosa och därför har jag försökt ta upp det i kuddarna. De är fyndade på olika ställen: kudden med kvinnomotiv är från Mairo, den avlånga rosa med fågelmönster kommer från Hemtex, den avlånga i starkare rosa nyans med paisleymönster görs av Sia Home, den enfärgat puderrosa som skymtar i bakgrunden kommer från butiken Marias presenter (tror att märket är Serholt) och slutligen den runda beige med volanger är inhandlad i butiken Balders Hage.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med! "som på hotell":)

2012-05-13 @ 11:59:14
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linnea Isabelle

(sent svar)

Åh, tack så mycket! :)

2012-05-13 @ 13:21:44
URL: http://vindpusten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0