Helt galet


[Foto: Från inreda.com]

Ja bättre beskrivning kommer jag initialt inte på vad gäller de här tapeterna från företaget Catalina Estrada*. Men jag ska försöka; mustigt, färgstarkt, lekfullt sprakande. Som en kreativ explosion. Med sagoinfluenser och motiv från djungeln. Mowgli känns inte långt borta...Det är som att stiga in i fablernas värld med en touch av Walt Disney. Och så härligt latinamerikanskt temperament och sydeuropisk färgställning på det. Det kan inte bli annat än helt galet. Ser framför mig en fondvägg med Rödluvan-motiv till familjens lilla prinsessa, eller tigern till släktens klös. Om det sedan är coola farmor, den snygga kusinen eller retsamma lillebror låter jag vara osagt. Här får den som känner sig träffad fylla i vem det nu månne kan vara. Kul i alla fall med något helt nytt i tapetväg, för det tycker jag att produkterna från Catalina Estrada verkligen är! Tapeterna finns att beställa hos inreda.com.



[Foto: Från inreda.com]

En kvinna med många influenser
* Grundaren till företaget Catalina Estrada är just Catalina Estrada, född i Colombia, numera boende i Barcelona varifrån hon driver sitt företag och har kunder som Paul Smith, Coca-Cola, Nike, Levis mfl! Imponerande tycker jag!


[Foto: Från catalinaestrada.com]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Hahah.. verkligen helt galet! :-)

Kramar

2012-05-18 @ 17:46:23
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0