Blå tider


[Foto: Patric Johansson, IKEA Livet hemma]

Blått ger en sval och aningen kylig känsla. Men snyggt kan det vara ändå. Kanske mer för offentliga miljöer än i privata, men det går att mjuka upp och tillföra värme genom andra varma färger och träslag. Grönskande blomster tillför också liv. Här har man valt att gå hela vägen och låta även grönskan vara blå i de vackra exemplaren av hortensia. Det är väldigt fint på bilden men ska jag vara helt ärligt hade jag inte velat ha det så här hemma. Hade soffan och blommorna däremot varit rosa, ja då hade jag kunnat kopiera rakt av! :)


[Foto: Patric Johansson, IKEA Livet hemma]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag gillar blått men detta är "too much" för mig.

2012-05-15 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0