Vitt, vitt, vitt!


[Foto: Nina Broberg, Ikea Livet hemma]

Lustigt det där. När färgerna börjar komma utomhus och vårens spirande grönska är på väg drar jag allt mer mot det vita inomhus. Kanske för att de så småningom sprakande nyanserna och mättade färgerna utomhus gör att jag vill ha lugna intryck, harmoni och balans inne. Låta ögat vila om ni förstår. Därför gillar jag den här underbara bilden från ett hem som visas hos IKEA livet hemma. Vitt, vitt, vitt. Så långt ögat kan nå. Och så den härliga maskroslampan som svävar i luften... Som en mjuk inbjudande boll. Som inspirerar till drömmar.

Fler inspirerande bilder från detta inredarhem hittar du här!

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Lina - Hus och Bus

Fin bild! Jag gillar också vitt, men blir ofta sugen på mjuka pasteller så här frammåt våren.

2012-03-05 @ 15:56:02
URL: http://husochbus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0