Stilleben


[Foto: Hemmakatten]

Idag bjuder jag på några stilleben från en av mina favoritbutiker, nämligen Marias Konsthantverk & presenter i Karlskrona. Nu var det ett tag sedan jag besökte butiken, men när jag tittar på bilderna därifrån blir jag så oerhört sugen på ett besök. Alltid inspirerande, alltid nya fina produkter, alltid trevligt bemötande. Och alltid kreativa arrangemang och stilleben i butiken var man än tittar. Dagens tema blir zink, ett tåligt och vackert material som skapar charm och en kombinerad gammeldags och modern känsla. En söt bricka, en fin kruka, ett tänt ljus och en grön växt. Det är inte mycket som krävs för att skapa ett mysigt arrangemang. Så zink, och även fattigmanssilver får vara med, blir dagens inspirerande stilleben. Håll till godo!






[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0