På stan



[Foto: Hemmakatten]

En stunds strosande på stan för inspiration och ärenden. Kravlöst och skönt att röra på sig samtidigt som jag fyller på med intryck. Vallgatan är trevlig med blomsteraffär och fransk butik vägg i vägg. Plus alla inredningsställenså klart. Och så en fika på franska bageriet, Le Pain Francais, alltid en trevlig avrundning innnan det är dags att bege sig hemåt.

Ikväll blir det grillat. Brorsan står för matlagningen. Ja tack säger jag! :)



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Helena

Så härliga bilder! Jag blev riktig sugen på att strosa runt på stan. Har du smakat Kusmite? Ha en fortsatt bra helg! Kramar:)

2012-03-24 @ 14:45:57
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysigt det låter om strövtåget och kopp kaffe och inte illa att ha en bror som bjuder på middag. Fin lördag. Kram

2012-03-24 @ 18:43:32
URL: http://etapptva.blogspot.com
Postat av: Inger

Låter som en härlig dag. Jag har plockat årets första vitsippor. Nu är det vår.

2012-03-24 @ 19:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0