Fynd


[Foto: Hemmakatten]

Energin är inte vad den brukar. Förkylningen bråkar fortfarande och halsen värker betänkligt. Trist då jag verkligen vill hålla igång min träning. Tycker att joggingen har flutit på riktigt bra den sista tiden och jag har presterat min bästa tider någonsin. Men de sista två veckorna har det varit skralt med löpsteg. Däremot en hel del promenader, bland annat tittade jag och en kompis in på Myrorna tidigare i veckan och där slog jag till. En tallrik från Italien för 10 kronor och en kornblå mugg i engelskt porslin för 5. Priser jag gillar. Och så tycker jag att de två objekten passar så fint ihop. Fynd om du frågar mig. :)

Strålande sol idag. Perfekt för en löprunda men som sagt, det får bli en promenad och sedan mest vila för att förhoppningsvis orka med en födelsedagsfest imorgon.

Hoppas ni har det bra i vårsolen! (För nu kan vi väl ändå säga att våren är här?)


[Foto: Hemmakatten]

Handduk Greengate från Balders Hage samt ljuslyktor från Miljögården.

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Oj, vad billigt!! Och så fin!!

Kram

2012-03-02 @ 22:48:32
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0