Återhämtning


[Foto: Hemmakatten]

Ikväll unnar jag mig äppelkaka och vaniljsås för att fira att mötet gick vägen. Det blev inte hundra procent som jag ville men tillräckligt bra för att jag ska känna att det är ett steg i rätt riktning. Så ikväll klappar jag mig själv på axeln och tar det lugnt. Nästa måndag börjar allvaret, och det roliga!

Fat och mugg från Serholt. Vit form från Josephssons, sked Oval steel, servett Village och löpare Åhléns. Blockljus från Hemtex och Village.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis! Skönt att mötet gick bra och du är absolut värd och fira med lite gott:) Hoppas det fortsätter bra framöver!!!

2012-03-20 @ 20:33:17
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0