Helgen som gick

[Foto: Hemmakatten]
 
Nu har jag äntligen tankat över bilder från min kamera till datorn och här kommer ett axplock av bilder från midsommarafton som firades på Hofsnäs Herrgård. Jag tycker att stället har en gemytlig atmosfär, det ligger vackert vid sjön Åsunden, har tradtionella inslag som midsommarstång, levande musik och folkdanslag. Och som grädde på moset, lotteriförsäljning, fiskdamm och ett mysigt kafé. Kan rekommenderas både på sommarhögtider och vanliga dagar om du vill ha ett trevligt utflyktsmål. Det går ju också alldeles utmärkt att ta med sig picknickfilten och egen fikakorg och slå sig ner i grönskan eller vid något av borden på ägorna. Det romantiskt lantliga anslaget tilltalar mig på djupet. Det är något visst med gamla gårdar runt sjön... Håll i hatten nu - för många bilder blir det!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja det var super mys
allt bra med dig? kraam

2012-06-24 @ 22:06:29
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0