Fina tapeter


[Foto: Hemmakatten]
 
Måste bara visa några bilder från Hofsnäs igen. Jag tycker väldigt mycket om de tapeter de har valt i de olika rummen, Nytryckta mönster i 1700-talsmotiv samt lantliga och blommiga inslag. Mycket fint! Nästa gång ska jag fråga varifrån de kommer. Den rödmönstrade hade verkligen passat som fondvägg hemma hos Hemmakatten.

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Usch det är jobbigt med huvudvärk! Hoppas att det bättrar på sig snart!:) Var rädd om dig<3

Jo, tack det är bättre med mig och min eländiga mage men jag måste hela tiden anpassa mat och aktiviteter efter den. Nu har jag sommarlov och det är jätteskönt att bara slappa och ta dagen med ro.
Kram:)

2012-06-26 @ 21:01:38
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0