Dagar i bilder



[Foto: Hemmakatten]

Det blir inte mycket tid framför datorn dessa dagar. Eller nej, nu ska jag korrigera mig direkt. Det har varit alldeles för mycket tid framför datorn, i jobb- och andra sammanhang vilket gör att jag inte orkar blogga. Tyvärr. Det går i perioder det där. Men det blir några bilder från dagarna som gått. Zlatan på plan, blåsiga promenader, favoritpizzan till middag, guldkille på stan som står blickstilla i kulingbyar och intressant filmupplevelse. Snart vankas brittisk deckarserie igen; sista delen i Kommissarie Banks. Jag ska bänka mig med en kopp te och en Japp, mitt nya beroende.  Men det är jag värd efter ca 4.5 mils cykling, och många kilometer gick i motvind...



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Alltid kul med bilder tycker jag!:) Vilken kille somorkar stå så blixtstilla...måste va urjobbigt!

Ha en bra start på veckan! Kram

2012-06-03 @ 22:22:55
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0