Snygga detaljer

[Foto: Stadshem fastighetsmäkleri]
 
Det är ett nöje att surfa runt på Hemnet och titta på fritidshus, villor och lägenheter. För att drömma sig bort eller hitta inspiration. Får en fin känsla när jag ser dessa bilder från en lägenhet i Göteborg. Ljuset som silar in i vardagsrummet och det snygga köket med svarta detaljer. En helt vanlig lägenhet som ändå ger ett skönt intryck. Bordet i vardagsrummet är ett av mina favoriter. Det kanske ska bli svart som accentfärg i höst, på lampskärmar, fat och ljusstakar. Jag har faktiskt en hel del i förrådsgömmorna. Det tål att tänka på i alla fall.

[Foto: Stadshem fastighetsmäkleri]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Det där vardagsrumsbordet hade jag då inte tackat nej till :)

2012-07-21 @ 10:22:49
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Åh jag älskar verkligen att surfa omkring och titta!
Kramar

2012-07-22 @ 09:24:07
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0