Rosa

[Foto: Hemmakatten]
 
Efter att ha simmat 2 km mötte jag upp en vän och hennes kompis för lite span på stan. Det blev en tur till IEMS. Jag gillar butiken och dess färggranna innehåll, särskilt de rosa objekten. Jag stod och höll länge i ett flätat armband från SNÖ (glömde ta bild) men det kanske var lika bra att det inte blev något inköp. Har sett ett fint skinnarmband från Edblad som jag istället tror det blir. Lite dyrare men också snyggare. En fika blev det sedan och vi njöt av värmen och allt folkliv. Det märks att det är en megakändis i stan. Många Madonnafans syntes på gatorna.
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag gillar IEMS för de har alltid en smakfull uppsättning av sina varor som lockar till köp.

Bra kämpat i bassängen!:)

2012-07-05 @ 00:26:13
URL: http://baklust.blogg.se
Postat av: Helena

Tack! Vad glad jag blev av din fina kommentar! Jag tycker du ska testa att göra sylt för det är otroligt enkelt, smidigt och gott!

Lycka till med simningen! Att simma 1 km i bassäng går ju ganska bra men i havet och kylan är det inte alltid en enkel match. Kramar:)

2012-07-05 @ 22:18:15
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0