Måndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Solen visar sig några stunder då och då under dagen (så även regnmolnen och dropparna) men jag är glad för att det blir värme och solstrålar emellanåt. Då passar jag på att fika på balkongen. Första lediga dagen idag. Även om jag inte direkt känt mig ledig då jag förberett ett jobbmöte som eventuellt sker i veckan. Lika bra att vara förberedd. Men men, jag försöker njuta så gott jag kan ändå. Idag testade jag också att simma. Det var flera år sedan sist men takterna sitter ändå i. Skönt att få det bekräftat. Vilken bra motionsform det är. Jag blev både varm och andfådd. Men det är lika bra det då jag har anmält mig till Göteborg simmet som är en del av Göteborgsklassikern. Vet inte riktigt vad jag har givit mig in på men alltid kul att ha ett mål att träna mot.
 
Hoppas du haft en skön måndag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej hur har din sommar varit hittills?? :)
-
Min högsta dröm är att bli en skådis och att äga ett klädmärket som ä större än H&M. Så läs gärna runt lite i bloggen och kolla på min kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)
-
Svara på min blogg annars får jag ku aldrig svar (det med den nya blogg.se designen och så :P )

2012-07-03 @ 17:58:00
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Helena

Härligt det är när solen skiner lite på oss! Idag har det inte kommit nån regnskur här i småland.
Hur långt är Göteborgssimmet?
Ha en skön semester! Lram

2012-07-03 @ 20:02:50
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0