Tillbaka


[Foto: Hemmakatten]

Visst är skärbrädan snygg?! Ett fynd från butiken Bagaren & Kocken. Retromönstret Virrvarr i rött tilltalade mig från första stund och skärbrädan fungerar både som bricka och uppläggningsfat. Teet hamnade i en mugg från Greengate, och vasen är "Hand made by Hemmakatten". :)

Tillbaka i sadeln igen. Efter veckans inledande mellandag känner jag mig tillbaka på banan igen efter gårdagens energipåfyllning i form av löpträning och trevlig afterwork med ett gäng pratglada tjejer. Roligt och uppfriskande och ett bra sätt att lägga tankarna på annat. Denna onsdag har börjat bra med välbehövlig sovmorgon samt en god brunch i form av grovt bröd med sallad, rostbiff och remouladsås. En av mina favoriter. Och i eftermiddag väntar en trivsam stund på stan och fika med en väninna. Det gäller att hålla ångan upp medan jag kan. Hoppas att du får en fin onsdag!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken snygg skärbräda! Jag trodde det var en bricka vid första blicken. Vasen du har gjort är också fin. Vad kul med egna skapelser. Ska du fortsätta med keramikkursen?



Ja du, det tar minsann på kraftrna att vara på Leos lekland med allt klättrande och springande...men roligt var det.

2012-01-11 @ 14:32:02
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, ja kvällspromenader är inte fel. Idag var det lite kallt tycker jag dock, blåser lite här.

2012-01-11 @ 18:38:43
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0