Start


[Foto: Hemmakatten]

Måndag igen och start på en ny vecka. Är det bara jag som tycker att veckorna går fortare och fortare. Vissa susar förbi med expressfart? Gårdagen tillbringades i behagligt tempo och jag bakade saffransbiscotti, gjorde några ärenden på stan, fikade med familjen, åt en god middag och såg italienderbyt Milan - Inter som tyvärr Zlatans lag förlorade... Allt som allt en skön söndag. Nu är det dags att sätta fart och få igång denna dag ordentligt. Jag tar energiknippet Tove Styrke till hjälp med låten Call my name. Hoppas att du får en bra start på veckan!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Fina bilder. Den där brickan skulle jag vilja ha.

2012-01-16 @ 12:55:52
Postat av: Karin

Vad fint, den brickan har mina föräldrar så det känns lite som hemma:)

2012-01-16 @ 13:53:56
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: emma

Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

ha en bra dag, kram!

2012-01-16 @ 15:25:09
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men vilken härlig fönsterbänk!

2012-01-16 @ 20:43:23
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0