Lugn


[Foto: Hemmakatten]

Min julstjärna håller än och fortsätter att sprida rött lyster här hemma. Tålig och envis, uthållig och vacker. Ja, det är inte bara den fina blomman som har de egenskaperna om jag säger så. Kanske därför vi trivs så bra ihop. :)

Annars är det sjukstuga hos Hemmakatten och jag tar en lugn dag för att återhämta krafterna. Läser nya inredningstidningar, bl.a. senaste Plaza Interiör och får en hel del inspiration. Det är härligt att bläddra i dessa glossiga magasin och drömma sig bort. Samt få ett och annat praktiskt tips till hemmet. Och så dricker jag te ur min egenhändigt gjorda keramikmugg. För en gång skull i en annan färg än vitt. Ombyte förnöjer. Ha en fortsatt bra måndag!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Förra året (tror jag det var) hade jag en julstjärna som jag tillslut kasta på sommaren ;)

2012-01-24 @ 10:22:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0