Firande


[Foto: Hemmakatten]

Häromkvällen var det firande av födelsdag som stod på programmet. Far fyllde år och det bjöds på en mycket god middag med efterföljande fika och presentöppning. Sådana stunder sätter guldkant på vardagen. Och med snön glittrande utanför kändes det nästan som jul igen. Måltiden med grillad tonfisk var så god att jag kör en repris idag. Återkommer med bilder. Annars har denna dag mest gått åt till praktiska ting. Måste erkänna att jag är en smula mör efter gårdagens jobbaktivitet - beach volley - vilket var riktigt kul. Något frustrerande då jag inte är så bra som jag skulle vilja vara men väldigt roligt ändå. Hoppas du har haft en fin onsdag!



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så mysigt det ser ut och mumsig med semla!:)

2012-01-25 @ 20:17:49
URL: http://baklust.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad trevligt!!

Kramar

2012-01-26 @ 07:50:51
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0