Trivsamt


[Foto: Hemmakatten]

I helgen blev det tillfälle till en trevlig fika med delar av familjen. Jag uppskattar dessa små stunder av trivsamhet, samtal och umgänge. Avslappnat och bra nivå. Intressanta ämnen som avhandlas och kloka tankar/råd. Det är inte alla som kan umgås med sina familjer, men jag är tacksam för att jag kan det och för att jag har en familj som jag bryr mig om och där jag känner att känslan är ömsesidig. Så tack familjen för trivsamma stunder!

Vacker ljusstake "Vänskapsknuten" design Josef Frank. Svenkt Tenn är återförsäljare. Mugg med säsongsmönster från Design House Stockholm samt rökgrått vattenglas och Savoy-vas från Iittala.


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ovanlig ljusstake!

2012-02-23 @ 08:26:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0