Brickor

Bricka från Malin Westberg
[Foto: Hemmakatten]

Jag är väldigt förtjust i brickor och har många varianter i mitt hem. De är perfekta som just brickor, eller som underlag i ett stilleben eller kan fungera som uppläggningsfat eller tallrik till fikat. Särskilt gillar jag dessa brickor från Malin Westberg. Lekfull form, härliga färger och söta mönster med blommor och prickar. Säkert lika söta att ha i hemmet. Det finns även disktrasor och handdukar i samma mönster. Jättefina om du frågar mig. Just dessa finns i butiken Haga Hem, men Malin Westbergs produkter står lite varstans att finna.



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fint. Dålig på brickor i vårt hem.Haen fin torsdag.

2012-02-16 @ 10:49:23
URL: http://etapptva.blogspot.com
Postat av: Tveo

Älskar Green Gate

2012-02-20 @ 18:55:00
URL: http://tveo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0