Avkoppling


[Foto: Hemmakatten]

Idag unnar jag mig en god glass; vanilj med överdrag av choklad och mandel, vilket är en av mina favoriter från Willys. En liten belöning efter uppladdning och urladdning på jobbet. Känner mig nöjd med resultatet och kopplar nu av i soffan framför tv och bara njuter av att det är kväll. Lugn och ro. Och vila. Skönt! Nu kommer resten av veckan gå snabbt och lätt efter dagens "puckel". Spånar lite på vad jag ska ha på mig till helgens fest. Det är tema film & filmkaraktärer vilket ska bli väldigt kul. Både att komma på själv vad jag ska ha på mig samt att se vad de andra har valt för utstyrslar. Att tänka på outfits är verkligen angenäma bekymmer. Hoppas att du har en skön kväll!

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Spännande. Du kommer säkert något på någon bra att ha på dig på festen.

2012-02-28 @ 06:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0