Söndagsbilden

[Foto: Hemmakatten]
 
Temat idag hos Fabriken är valfritt. Kravlöst och temafritt vilket gör att det blir det som är i fokus just nu. Hjärtefrågor. Mitt favorithjärta från Vävra keramik finns på köksbordet så det är bland det första jag ser på morgonen. Uppiggande och hoppfullt. För hoppet är ju det sista som överger en...
 
Jag brukar ha detta hjärta framme i olika konstellationer. Här kommer en annan bild från en annan tid.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Helena

Så snyggt! Jag trodde först det var något du bakat och som du skulle ta till tredjeadventsfikat...hihi:) Kram

2012-12-16 @ 22:11:08
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0