Pyssel

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag är ledig från jobbet idag och passar på att försöka hinna med så mycket som möjligt. Tvätta, städa, slå in några julklappar, göra ärenden på stan och sedan ikväll ska jag träffa en kompis för lite julmys. Tyvärr har jag en arbetsuppgift som jag helst ska göra klart under dagen också, får se om jag kan klämma in den mellan torktumlare och dammvippan.
 
Det är i alla fall kul att slå in paket. Jag fyndade fina papper, etiketter, snören och dekorationer i butiken Balders Hage så i år hoppas jag att de blir extra fina. Ha en bra onsdag!
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad skönt med en ledig dag innan jul, skulle jag också behöva!
Men får vänta tills helgen och efter jul ;)

2012-12-19 @ 14:27:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se
Postat av: Helena

Jag fick jobba en extradag denna veckan istället! Här är det också tomteverkstad och fina paket släs in:)

2012-12-19 @ 22:15:30
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0