Juligt

[Foto: Hemmakatten]
 
En julgran deluxe finns att beskåda hos Grönbergs Interiör. En butik som maximerar intrycken och dekorationerna. En härlig butik på många sätt som tar ut svängarna och skyltar som från en annan värld. Blomsteruppsättningarna är nog de vackraste i stan. Butiken har öppet även idag om du vill ta dig en titt eller hitta julklappar i sista minuten.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Inger

Jag önskar dig en riktigt god jul och hoppas du får en fin julhelg.

2012-12-23 @ 12:49:05
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Åh vad fint! En riktigt god jul till med!

2012-12-23 @ 17:02:54
URL: http://madelein.se/
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Tack tack! Nu hann jag sätta ner rumpan en stund för nu har de yngsta somnat :-) Ha en fin fortsättning!

2012-12-24 @ 23:46:02
URL: http://madelein.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0