Fika

[Foto: Hemmakatten]
 
Fika på franska favoriten Le Pain Francais blev det igår efter eftermiddagsbion och filmen Bröllop i Italien. Mysigt att gå in en stund och prata om filmen, livet och annat. Kaféet på Vallgatan har ett bra läge mitt i stan, perfekt att slå sig ner mellan butiksrundorna. Och snart ska den här kafékedjan öppna på Avenyn. Det ser jag fram emot. Denna fikastund valde jag en riktigt chokladig sak med hallon i och min kompis tog en nyttigare variant i form av en god kycklingsallad med mozzarella.
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Helena

Mums, vad gott det såg ut! Nu är jag så hungrig och hade lätt kunnat äta upp alltihop :) vad mysigt att ha lite eftersnack om bion och dela sina tankar om den. Vad såg nu för film?

2012-12-30 @ 20:21:27
URL: http://helenassota.se
Postat av: Linda

Mysigt att fika ute.

2012-12-30 @ 21:43:27
URL: http://liilah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0