Röda detaljer

[Foto: Hemmakatten]
 
Den mysiga butiken Biddevind ligger på Käringön och jag kikade in i den ett flertal gånger under mina besök i somras. Och tog många bilder på all fin inredning som finns i lokalen. Idag blir det fokus på röda och vita detaljer såsom det trevliga porslinet, tex de läckra skålarna med handtag från IB Laursen, de generösa vita temuggarna från Miljögården och textilier från Nyblom & Kollén, tex bakduken med kringa på.
 


[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad läckert med det röda och vita! Det är nästan att jag får en liten, liten känsla av att det kommer en jul om några månader.

2012-08-27 @ 21:42:13
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0