Frukost


[Foto: Hemmakatten]
 
Ledig idag vilket är otroligt skönt. Började med sovmorgon och sedan en god frukost som smakar mycket bra då den består av färsk baguette. Gjorde mig faktiskt två mackor; en med skinka, majonnäs och tomat samt en med lagrad herrgård. Tänker det är lika bra att ladda på med energi för jag ska iväg och simträna. Tänkte fortsätta med simningen i höst även om själva Göteborgssimmet är avklarat. Det är en bra och skonsam träningsform och just nu har jag en aning för ont i vaderna för att kunna löpträna. Väntar några dagar till. Söndagens löpning sitter fortfarande i men det beror nog mest på att jag försöker förändra (förbättra) mitt löpsteg. Läste en artikel om att man ska sätta i främre delen av foten först och inte hälen (vilket jag har gjort) så nu pågår "operation ändra löpsteg". Hoppas att du får en fin onsdag!
 


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig lillördagsfrukost. Nybakade baguetter är såå gott! ha en fin kväll! Här skiner solen så härligt och jag ska ut och gå en runda.

Hehe, vi får väl se vad som händer om grodan får sig en puss:)

2012-08-29 @ 19:02:30
URL: http://baklust.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0