Kollage


[Foto: Hemmakatten]

Ett fredagskollage i rosa och blått vilket känns vårigt. Nu är det vara vädergudarna som ska förstå att det är vår också. Även om regnet strilar ner utanför fönstret gör jag vad jag kan för att ha det mysigt inomhus. Blåbärspajen i ugnen sprider ljuvlig doft, bra musik på stereon, Orup - vad annars ;), och sedan tända ett ljus eller två till fikat. Och ikväll blir det fredagsmys med Let´s dance. Är det något tv-program jag skulle kunna tänka mig att vara med i så är det denna danstävling. Vad roligt att få lära sig dansa på riktigt! Hoppas att du får en skön fredag!



[Foto: Hemmakatten]

Vykort Happy från Artilleriet.
Servetter Greengate samt duk Nyblom & Kollén från Balders Hage.
Liten rosa skål samt te med texten Hurra från Village.

© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0