Naturligt



[Foto: Hemmakatten]

I veckan var jag på en härlig inspirationskväll som handlade om livet, maten och kärleken och vi fick ta del av fyra inspirerande föreläsare som alla hade gjort inre resor på olika sätt. Jag fick mycket tänkvärt med mig hem och allra särskilt berördes jag av kloka pedagogen Lou Rossling vars budskap var att ta hand om barnet inom oss och bejaka glädjen och lusten i livet. Gillade även kokboksförfattaren "Om jag var din hemmafru"-Lotta Lundgrens skarpa, ironiska humor och berättelse om att mitt i livet helt byta karriär och börja om från början med två tomma händer. Och lyckas! Kvinnor att imponeras och inspireras av.

Jag var inte bara uppfylld av ny energi och sköna tankar när jag lämnade lokalen. Nej, i handen dinglade också en sprängfull goodie bag. Några av de trevliga produkter som låg i denna påse visar jag här. Skönhet till huden, både till kroppen och ansiktet från Natuvive som jobbar efter deviset Fight Nature with Nature. Låter bra och jag hoppas att krämerna kan ge de begynnande rynkorna en dust. Perfekt också nu när kylan och den torra luften är på väg. Jag behövde dessutom fylla på mitt förråd här hemma så dessa tillskott kom som sänt från ovan. Vältajmat!

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0