Millami


Millami på Käringön
[Foto: Hemmakatten]

Idag tänkte jag tipsa om en trevlig butik som säljer mode för både kvinnor och män. Det är modernt, det är snyggt, det är välsittande. Och en aning dyrt. Vid mitt senaste besök fyndade jag på rea till halva priset och då kändes det mer OK. Butiken heter Millami och finns på Käringön, men också som webbshop för er som inte har möjlighet att ta er ut i skärgården. Även om det är himla trevligt att kika i butiken och botanisera bland inredning & mode från bl.a. Lexington, samt plagg från Maison Scotch, Odd Molly, ChillNorway och Polo Jeans, är faktiskt webbshopen lika välfylld med moderiktiga objekt. Det finns mycket att välja på. Det är väl egentligen bara plånboken som sätter gränsen. Ta dig en titt in i Millami och avgör själv!

Käringön

[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0