Höstens mode

Saint Tropez
Saint Tropez
[Foto: Hemmakatten. Mode från Saint Tropez]

I helgen var det modevisning av höstens mode och det är alltid lika kul att se showen och kläderna inför kommande säsong. Mycket snyggt, mycket välkombinerat, mycket jag skulle kunna tänka mig att bära. Stickat, dressat, jeans, klänning, jackor och skinnaccessoarer, samt många fina sjalar och halsdukar. En hel del som gärna hade fått flytta in i min garderob. Min personliga favorit är den gröna klänningen nedan från Åhléns.

Men det bästa av allt. Det bjöds på en hel del inspiration att kombinera redan befintliga plagg i garderoben på nytt höstmoderiktigt sätt. Det bästa köpet av alla, att redan ta något man har, kombinera på nytt sätt och det blir genast mycket roligare. Jag visar några bilder som förhoppningsvis ger dig modeinspiration. Från Åhléns, Esprit, Gina Tricot och Saint Tropez.

Åhléns
Åhléns
Åhléns

Gina Tricot
Gina Tricot

Esprit
Esprit
Esprit
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: emma

Hösten innebär mycket snygga kläder :)

2011-09-29 @ 09:51:27
URL: http://lovestorybyemma.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Jag gillar att naturinspirerade färger är tillbaka för det har jag alltid gillat :-)

2011-10-15 @ 07:18:42
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0