Blå detaljer

Fina detaljer på jeansen från Le temps des cerisesFynd från Myrorna
Jeans fyndade i butiken Millami
[Foto: Hemmakatten]

Jag klär mig i blått i höst. Nya jeans, Le Temps des Cerises, som jag fyndade på rea hos fräscha butiken Millami. Jag gillar de roliga detaljerna som gör att dessa jeans blir något extra. Sedan en blåsvart sjal från den alltid lika prisvärda och fyndfyllda butiken Myrorna. Om jeansen var en aning "pricy" så kan jag säga att jag tog igen det på sjalen som var i princip gratis. Nöjd är jag i alla fall med mina fynd.

Och kanske har jag på mig detta till kvällens konsert med Göteborgssonen själv; Håkan Hellström. Om vi kommer in. Om vi får plats. Det är väl "knökfullt" redan på förmiddagen då de mest trogna fansen barrikaderar sig längst fram vid scenen... Jag behöver inte se speciellt bra, bara jag får höra. Vågar knappt erkänna att jag aldrig har upplevt denna duktiga artist live så det är verkligen på tiden, Göteborgare som jag är...

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Inger

Fina nyanser av blått. Mina färger också

2011-09-16 @ 09:01:16
Postat av: mia

Godmorgon blått är fint. Hoppas ni fick se. Håkan : ) trevlig helg.

2011-09-17 @ 06:59:03
URL: http://etapptva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0