Fredag


[Foto: Hemmakatten]

Äntligen fredag! Snart stundar helgen och det är lika underbart varje vecka. Den här speciella känslan som infinner sig just denna dag inför kommande ledighet. Det är bara att andas ut och njuta. Jag har börjat ta fram höstfärger i mitt kök, det är dags nu. En löpare från Linum och lila ostronskål från Mateus får sällskap av ytterligare ett second hand-fynd, en vit räfflad keramikvas från Myrorna. Jag tycker att ränderna i vasens yta tar upp ränderna i duken på ett fint sätt. Vit ljusstake IKEA samt keramikhjärta Vävra.

Jag lyssnar in helgen med en skön låt som jag har fastnat för: Good Life med OneRepublic från filmen One day. Hoppas att du får en härlig helg vad du än tar dig för! Lev livet här och nu. Livet är för kort för att inte ta chansen att må bra när tillfälle ges. Glädjs åt det lilla. Du vet aldrig vad som väntar imorgon. Njut. :)



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Härliga bilder, särskilt den lila skålen. Ha en skön ledighet. Inger

2011-10-07 @ 12:32:23
Postat av: sara

svar: tack snälla du! :)

2011-10-07 @ 19:47:42
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Moa - Nybliven mamma till Ella ♥

Svar: Härligt =) Förjäkligt att roshana blev utröstad!

2011-10-07 @ 23:57:26
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0